Kaffe & Spotify

Medan juniorete sover återupptäckte jag Spotify för en stund. Det går snabbt att fastna i musikträsket. Jag gick ner mig ganska snabbt och sitter nu och lyssnar på musik som jag inte hört på länge.

Den ena låten leder mig vidare till en annan låt med en annan artist. Den artisten i sin tur har gjort ett projekt med en annan, som i sin tur har spelat in en låt som... Ja ni fattar, musiktok som jag är så är jag fast...igen...
Har haft ett uppehåll från Spotify en längre tid, just på grund av detta. Jag kan sitta i timmar och gröta ner mig i musikträsket... Nu är jag där igen..återfall...

Förortsfarsan rekommenderar: Faith no more - The very best definitive ultimate greatest hits collection



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0