Trött

Jag och juniorette är trötta idag, natten funkade bra, men damen behagade att vakna klockan 06:00 imorse. Morgonen är inte riktigt min favorittid på dagen. Det var bara att gå upp, göra välling och sätta på tv:n.

Dagen har sedan gått i matvägrarens tecken. Juniorette har ätit sparsamt, välling och lite fruktpuré har gått ner, men inget annat. Sovit förmiddag gjorde hon oxå sparsamt, typ 30-40 minuter.

Nu sover hon äntligen eftermiddag och jag hoppas på att hon vaknar upp som en pigg och glad tjej och inte som ett litet surkart som hon har varit större delen av dagen.

  

Kommentarer
Postat av: Berit

HAr haft en liknande dag här.

Bobben vaknade 4.50!!! Inte ens inälvorna är vakna vid den tiden, kan jag säga.

Sedan har hans humör gått upp och ner hela dagen. Sådana dagar har ju i och för sig jag också lite då och då, så det känns inte som att jag kan komma och säga något ;-)

Inte blir det bättre av vädret heller!

Bajs!

2009-08-26 @ 16:15:04
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

4:50 då ska jag inte klaga. Det är riktigt segt sådana dagar. Hoppas på kalasväder och kalashumör imorgon!

2009-08-26 @ 22:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0