Filmkväll

Så har vi då äntligen sett del 2 i Stieg Larsson trilogin, Flickan som lekte med elden.
Både jag och J är helt sålda på böckerna. Vi var tidigtute och lyssnade på den första delen innan den slog igenom. Redan då visste vi att det skulle bli någonting stort!

Men nu är det filmen och jag blir fanimig inte klok på hur dom kan ha castat Micke Nyqvist till att få rollen som Micke Blomkvist... Å sen att ha castat Lena Endre till rollen som Erika Berger... Det var ju inte en siffra rätt...

Grejjen är den att ikväll har jag suttit och stört mig på Micke Nyqvist så in i den milda grad att jag tappat fokus på filmen.

Fast å andra sidan så kanske det är jag sm måste släppa boken och se filmen som film...

Kommentarer
Postat av: penny

Du är en av de uttagna i årets pappablogg tävling, grattis!



Nu är tävlingen igång!



Lycka till =)

2009-12-06 @ 20:00:20
URL: http://pinuppa.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Tack, va kul!

2009-12-06 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0