Julshopping och pepparkaksbak

Nä, juniorette blev inte sjuk. Under dagen var vi i grannförortens centrum och kollade in julklappar. Därefter åkte vi hem till farmor och käkade lunch. Juniorette var i sitt esse!

Juniorett har även hunit med att baka sina första pepparkakor. Till en början var hon lite misstänksam mot degen, men när hon fattade att det var samma smak på degen som på de klara kakorna var degen helt plötsligt godare att äta än att kavla... :-)





Måste ju bara tillägga som den Idolnööörd jag blivit har jag sedan länge tippat Calle i final och vinnare av hela skiten!

GO CALLE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja Calle! Jag tippade oxå honom som finalist, redan vid audition! Ring ring ring! Jag gillar inte Erik..Han sjunger förstås kanonbra, men han e skrämmande i sitt sätt...så förbannat ödmjuk å perfekt liksom. Nä, heja Calleballe!

2009-12-05 @ 09:18:00
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Erik är grym på gamla 80-tals hårdrockslåtar! Men som du säger han är lite väääl perfekta svärmorsdrömmen...

Nä, Calle är lite mer "skitig". En sångare helt i min smak. Skulle vilja att han gör en skiva med lite 70-tals soul, typ "The Solution" sound. Vet du inte vilka det är så är dom värda att kollas upp! Min absoluta favvogrupp!



Dessutom vinner jag 112 spänn på Betsson om Calle tar hem hela skiten! :-)

2009-12-05 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0