Jag blir så förbannad!

Vi var iväg till Maxi och storhandlade precis. Allt gick klockrent tills vi kom till kassan. J plockar upp varorna från vagnen och lägger på bandet, jag plockar i allt i kassarna. Medan J plockar upp (har dessutom halva vagnen kvar med varor) kommer det en liten jävla ettrig kärring och ställer sig tätt tätt mot vagnen där juniorette sitter. Hänger sig sedan över juniorette och vagnen för att nå en såndär skylt som man lägger på bandet för att visa att det är en ny kund.

J plockar fortfarande med våra varor. Då ställer KÄRRINGEN upp den jävla skylten och börjar plocka upp sina varor... VILKET JÄVLA PACK!

J påtalar för äckeljävlakärringen att vi faktiskt har varor kvar...inget svar... Jag å min sida som den mogna och väluppfostrade man jag är började högt tala om tröttmössor som inte väntade på sin tur i kön. När kärringen kommer upp vid min sida för att packa ner sina varor talar jag om för henne vilken jävla tröttmössa hon är...

Hinner faktiskt vänta in henne vid utgången och högljutt vädra mitt missnöje ånyo... Men mitt i min mening ser jag att det har börjat att spöregna ute. Hoppas tant har en lång väg att gå!

När vi kom ut till bilen kläckte J onelinern som skulle sagts  till äckeltanten i kassan.
-Ursäkta tant, den lilla flickan har lite svininfluensa men det smittar nog inte...

Varför kommer man på allt så sent...

Han iaf som den mogna och väluppfostrade man jag är köra ett långfinger i en välmenad gest när vi körde förbi tanten på parkeringen... KÄRRINGJÄVEL!




Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Vilken oförskämd tant! Förstår att du blev irriterad.

2009-10-11 @ 18:10:49
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Postat av: Berit

Kan slå vad om att hon betalade med småmynt och rabattkuponger också! :-)

2009-10-11 @ 23:07:47
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Mathias

Jag skulle vara helnöjd över att lyckas åstadkomma såna där yttranden tillbaka - är alldeles för dålig på att tända till även om jag blivit bättre. Var inte ledsen över att du inte kom på svininfluensaonelinern (väldigt bra!), jag är ruskigt avundsjuk över allt det andra du fixade! Snyggt jobbat!

2009-10-12 @ 10:36:42
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Blir så sjukt irriterad på sådana människor, i detta fall kärringäckeljäveln... Såg faktiskt inte när hon betalade, hade väl redan brunnit i huvudet då på mig. Var helt fokuserad på hur hon klängde över vagn och juniorette, kärringjävel! Betalade säkert med småpengar som hon stulit från småbarn eller nått sånt...



I dessa fall när människor irriterar mig så blir jag som en obstinat tonåring igen. Moget? Ja lite grann...

2009-10-12 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0