Vad var det som hände?

Vad var det som hände? Jon åkte ur idol så det bara visslade om det...
Halva mitt jag sörjer att han inte kom längre för jag hade ju honom som min favorit. Andra halvan av mig är skitglad, då jag inser att jag inte har samma smak som alla svennar som sitter hemma i sina förortssoffor och röstar fram årets idol. Jag är än så länge inte 100% Svensson, bara kanske 76% eller möjligen 83%.

Jaja, nu är det ju nya bud i Mellerud. Mitt hetaste tips idag blir nog att Calle kommer att ta hem hela skiten! Rock on määään!

Juniorette matvägrar fortfarande. Hon har utvecklat den berömda vällingdieten... Det är kul när de små liven är sååå matglada...

Vart ska detta sluta???? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0