Matsituationen

Läste på Mathias blogg om hans matsituation med sin junior. Den är inte alls olik den matsituation som uppstår här hemma. Fan va jag garvade när jag insåg att vi inte är ensamma här ute i förrorten med Teletubbies, Pingu och diverse musikvideor eller juniorettes stora favoriter...reklampauserna. Allt för att det lilla livet ska få i sig mat.

Nu har iaf juniorette börjat att äta ordentligt, men fortfarande äter hon bara Sempers Spagetti med tomat och mozzarella. All annan barnmat ratas bestämt!

 

 

Vidare har den där mannen inspirerat mig att börja motionera... Han kör en 30 dagars utmaning med EA active på Wii. Jag blev lite till mig i trasorna och tänkte kan han så kan jag! Har kört igång lite löst med Wii fit idag i väntan på att köpa EA active. Nu jävlar ska forortsfarsgubbfan ta sig i kragen och få upp flåset lite!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Heja! Heja! Var inne och frågade på Game idag om "uppföljaren" men de hade inget datum på den. :-( Lilleman var för övrigt katastrof på matfronten idag, värsta på länge. Många tänder på gång nu..

2009-09-22 @ 23:33:59
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Här är det också tänder på g. Juniorette är inte någe vidare intresserad av att käka idag. Har bara fått i henne välling än så länge.



Känner mig förövrigt ruskigt taggad på att chocka kroppen med lite träning. Går iofs promenader ca 3 gånger per dag men det kan ju vara kul att göra nått annat också. :-)

2009-09-23 @ 09:29:46
Postat av: Berit

Hahaha! Det där med maten blir man fasen aldrig riktigt klok på.

Ena dan äter han för glatta livet, för att sedan totalvägra dagen efter.

Här är det mutor som gäller.

2009-09-23 @ 20:14:46
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: G.E Online

Jag och Madde körde "garage-tekniken" det funkade kanon. ;)

2009-10-01 @ 16:15:43
URL: http://www.agilityforum.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0