Skämmes ta mig faan!

Nu är det dags, skeletten ska ut ur garderoben. Jag vet att du liksom jag har dom där inne, gömda långt långt in i mörkret. Ifall någon i förmodan skulle hitta dem, ta fram dem och syna dem så har du ett ordentligt försvarstal varför just du har de där skitskivorna...

Dags att lägga korten på bordet och lätta den där stenen från hjärtat.

Topp 5 i Förortsfarsans skitskivor

Vi börjar bakifrån...

Plats 5: Blümchen
(Fan, alla lyssnade ju på henne. Sen att jag inte fattar ett dugg vad hon sjunger om det var väl skitsamma...)

Plats 4: Marky Mark and the funky bunch - Music for the people
(No, comments...Lite coolt är det iaf att ha skivan... eller?? Eeeehhh... Var skönt att han insåg att det var film han skulle hålla på med...)

Plats 3: Stefan Andersson - Emperors' day
(Han var ju trevlig att lyssna på iaf den där låten Catch the moon...Eeehhhh)

Plats 2: E-type - Made in Sweden
(Ja vad ska jag säga. Det var under det glada 90-talet som jag lyssnade på honom. Sen att han låter exakt likadant 20 år senare det får stå för honom...)

PLATS 1: Mariah Carey - Music Box
(SKÄMMES TA MIG FAAAAN!!!!!)



Kom igen nu gott folk, lätta edra synder i kommentatorsfältet...

Kommentarer
Postat av: Simpa

Haha! Jag har också Blümchen, en hel drös faktiskt! Usch!

2009-09-09 @ 12:42:48
URL: http://blogg.simpa.se
Postat av: Förortsfarsan

Riktigt skämmigt! Själv har jag en hel drös med Mariah Carey... Say no more.... Välkommen hit förresten!

2009-09-09 @ 14:29:25
Postat av: Berit

Slår dig med råge!!!

Vi har Dj Bobo i CD-hyllan, DJ BOBO!

Jag vann!

2009-09-09 @ 17:25:12
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Penny

Vinnaren publicerades lite tidigare =)



2009-09-09 @ 20:13:49
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Berit jag måste nog erkänna att jag inte visste (eller hade förträngt) vem Dj Bobo är... Nu efter lite googlande inser jag nog att jag förträngt vem han var...



Men shit alltså, hur kan ni leva med skammen???

Jag erkänner mig besegrad för den här gången, men jag kommer igen var så säker...MOHAHAHAHA

2009-09-09 @ 22:08:52
Postat av: simpa

Den jag skäms mest för är nog en samlingsskiva som heter "Skilda världar hits 2"...

2009-09-10 @ 07:07:17
URL: http://blogg.simpa.se
Postat av: Anonym

Simpa: Hahahahaha! Trodde inte att någon kunde besegra mig där, men jag hade fel! ;-)

2009-09-10 @ 22:48:30
Postat av: Berit

Det var kletis som såg sig besegrad..

2009-09-10 @ 22:49:33
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Jag inser nu att jag inte är lika pinsam som ni är... Skönt!



Nu ska jag gå och lyssna på mina Mariah skivor...



Men hur tänkte ni när ni köpte Dj Bobo och Skilda världar hits 2??? VA? VA? VA?

2009-09-11 @ 08:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0