Slacker

Jaha, så har även jag då gått ner mig. Dagligen så slackar jag omkring här hemma och glider allt nedåt i gåhemmaträsket...
Den tidigare så hyffsat prydlige förortsfarsan låter nu hår och skägg växa och toppar med att glida runt i slackerskläder. Vart ska detta sluta???

Det är så otroligt skönt att bara glida runt hemma i träningsbrallor, t-shirt och en sliten tröja/hoodie utanpå det. Har inte gjort iordning håret på evigheter, tidigare gick jag inte utanför dörren om jag inte fixat frillan... Shit asså, måste ta och skärpa till mig!

Idag åker nog skägget, funderar också på att trimma bort hela kalufsen någon dag, har iofs funderat på det länge men är för feg... Vi får se vart det slutar, nu ska jag iaf gå och raka mig!

Undrar om jag ska skaffa mig en såndära häftig trucker mustasch, J kommer att bli överlycklig....

Kommentarer
Postat av: Berit

JAg röstar för skepparkrans! Våga! Våga! Våga!

2009-09-29 @ 22:55:08
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Försent! :-) Förortsfarsan är numera utrustad med en feeeet truckermustasch! J är väl inte helt överlycklig, men allt är väl bättre än uteliggarskägg...

2009-09-29 @ 23:02:29
Postat av: Berit

Ahhh, lite mer Burt Reinolds åt folket!

2009-09-30 @ 22:01:43
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Yeah! Nu är jag lika cool som Burtan!

2009-09-30 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0