Spelar numera i stora ligan!

Glöm inte att rösta i Pennys pappabloggtävling!

Fick en sjuk chock igår när jag för en gångs skull gick in och kollade besöksstatistiken på min blogg på bloggtoppen.se. Jag brukar väl ligga på blygsamma 30 läsare om dagen eller nått sånt... (En liten men hängiven skara...)

I lördags brakade kurvan upp genom taket och ut i världsrymden... 227 läsare! Helt sjukt i min lilla värld, i söndags hade jag 145 läsare... Veckans totala antal läsare var 365 stycken! Välkomna allihopa!



Hoppla, nu är jag med i den högsta ligan och spelar med de stora bloggarna som Blondinbella, Mooogi, Mögli, Shnööögli, Kissi & Bajsi och allt vad dom heter. Tror att jag kan strunta i att gå tillbaka till jobbet om ett år. Jag kommer förmodligen redan tagit familjen och flyttat utomlands och försörjer mig på bloggandet... SWEEET!!!!

Kommentarer
Postat av: Penny

Vad roligt att du fått så många nya besökare =)



2009-09-07 @ 17:39:46
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Absolut! Superkul!

2009-09-07 @ 21:49:12
Postat av: Berit

Du kan nog säga upp dig redan nu. I den här takten, så sitter du nog på ett bloggimperium inom slutet av denna vecka! :-)



Superkul att besökarna har börjat hitta hit!

2009-09-08 @ 10:42:01
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Har nu sagt upp mig! Ska boka möte med Mööögli och Kissi & Bajsi för att se om dom har några tips och ideér som kan föra min blogg in i världshistorien.

2009-09-08 @ 12:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0