Trött, trött,trött...

Idag har juniorette en av sina "bra" dagar... NOT...
Vi tar det från början...
Från ca 04:00 har jag och juniorette varit uppe i omgångar. Klockan 06:00 var det uppstigning med grinig juniorette, välling intogs... En lite mindre grinig med dock grinig juniorette och en trött förortsfarsa satt i soffan halva morgonen.

Juniorette vägrade vara på golvet och leka, varken i sitt rum eller i vardagsrummet. Allt slutar med att jag har en dotter i knät som inte vill vara i knät och inte på golvet och inte på soffan och inte...jaja ni fattar nog...

Förmiddagsluren varade i knappt 40 minuter, den brukar iaf vara i strax över en timme. En fortfarande trött juniorette vaknar till liv, grinar, gnäller och är allmänt kinkig... Äter lite fruktpuré, när lunchen ska intagas vägrar hon helt... Har inte hänt på flera veckor... Maaaaaaaaan! Ibland blir jag såååå trött!!!

Dagen har fortsatt i samma spår, trött dotter, trött farsa... Nu sover hon iaf, ska se om jag oxå kan få mig en liten liten liten lur... G'natt!

Kommentarer
Postat av: Berit

Ta till vara på den här tiden!

Den är så fantastisk! ;-)



Ibland har man god lust att lägga ut Bobben på Blocket under rubriken "bortskänkes" :-)

2009-09-10 @ 22:51:34
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

För en tid sen la jag ut juniorette på blocket under bortbytes... Det enda svaret jag fick var från en trött förortsmorsa i Sätra som ville byta bort sina griniga tvillingar. Kände dock hellre en grinig unge än två...

2009-09-11 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0