Tv 4 stal en timme av mitt liv!

Jaha, igårkväll såg jag tyvärr premiäravsnittet av djungespektaklet... Vad ska jag säga... Vilket jävla skitprogram! TV 4 stal en timme av mitt liv igår kväll. Efter det första avsnittet kände jag mig så smutsig att jag var tvungen att gå och ta en dusch... Fy vilket skitprogram!

Ikväll såg jag tyvärr det andra avsnittet av djungelspektaklet... Vad ska jag säga... Vilket jävla skitprogram! TV 4 stal ytterligare en timme av mitt liv. Även efter detta avsnitt kände jag mig så smutsig att jag var tvungen att gå och ta en dusch... Fy vilket skitprogram!

Undra vad som går på tv imorgon...

Kommentarer
Postat av: Natascha

hehe hittade din blogg via familjeliv=) instämmer helt om ditt inlägg!

2009-09-13 @ 22:37:30
URL: http://nlian.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Hej och välkommen hit! Det var riktigt riktigt kasst progrem, hade hoppats på lite mer a´la Robinson. Men men man kan inte få allt... Vet inte om jag var så mycket bättre igår kväll när jag satt med J och tittade på Ensam mamma söker...

2009-09-14 @ 10:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0