Grått, trist och feeet abstinens

Idag skulle kompis kommit över med sin dotter. Kompis blev dessvärre sjuk och besöket skjuts upp till nästa vecka.
Jag och juniorette har iställlet levt rövare inomhus hela förmiddagen. Utanför fönstret har vinden blåst och snö trillat ner från skyn. Inte det roligaste vädret precis.

För övrigt så har jag sjuk abstinens efter sista säsongen av LOST som kört igång igen i staterna. Själv får man snällt vänta på den absolut sista säsongen kör igång på TV 4 i vår.

Jag har till och med laddat min gamla ruttna mobil med LOST ringsignaler och sms ljud. Varje gång telefonen ringer eller jag får ett sms får jag gåshud och det går samtidigt en rysning längs min ryggrad. Är jag normal?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0