Tankar kring bloggen

Känner att jag är inne i en period då jag känner ett stort måste att jag ska skriva varje dag i bloggen. Det var var inte riktigt det jag tänkt mig. Min tanke var nog att jag skulle föra typ anteckningar vad som rör sig i huvudet när man är pappaledig, juniorette och hennes utveckling, iaktagelser i vardagslivet etc.

Nu blev det stora måstet ett enkelt "jag skriver imorgon". Möjligen kommer det bli lite mer sporadiska varannandags inlägg eller varje dagsinlägg. Jag vet inte just nu, jag gör nog som vanligt och låter dagskänslan guida mig.

Förövrigt så måste jag ju säga att juniorette är så söt. Nu har hon lärt sig hur katten låter när den mjauar. Det är nog det sötaste mjauandet som jag hört. Det går rakt i i hjärtat.

Idag började hon även göra slängkyssar, oooootrooooooligt sött!

Gnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Imres pappa

Kul med framsteg - mer roligt kommer det att bli!



Strunta i måsten, fritidssysselsättning ska vara rolig, inte ett tvång.

2010-01-18 @ 20:44:39
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0