Dagen efter

Det var lite trögt att komma upp imorse. I natt landade jag i förorten vid klockan 01:30. Nu så här i efterhand tycker jag inte att det låter så sent, men efter ett X antal pilsner och en konsertkväll på ca 4 timmar så kan jag meddela att jag var mör, man är ju inte 20 längre.



Gårdagen var supernice, Mustasch var helt sjukt bra! Gillar du hårdrock och har möjlighet passa på att se Mustasch när dom passerar din stad. Du kommer inte att ångra dig. Gårdagen var lite som att bli överkörd av en ångvält...på ett bra sätt, fast med musik om du förstår vad jag menar... Eeehhhh...

Kvällens största överaskning var nog att ett av "förbanden" var en burlesque show. Mycket udda "förband"...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0