EA sports active

Jaha, så har vi äntligen fått tummen ur och köpt Ea Active till vårt Wii. Är inne på dag 2 av 30-dagars utmaningen och jag måste nog redan nu säga att jag gillar det här mer än Wii fit. Har inte känt av någon träningsvärk än i kroppen, men jag anar att jag möjligen kommer att ha lite ont imorgon.

Dagens övningar var lite sega då det var en hel del springa runt på löpbanan. Gårdagen bjöd på boxning och det är alltid lika kul. Ett stort plus var att Wii balance boarden var kompatibel.



Kommentarer
Postat av: Mathias

w00t! Hoppas du har mer uthållighet än mig, jag fixade inte att boka in nästan varenda kväll med träning.

2009-10-31 @ 07:01:29
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Hoppas att jag orkar hålla ut, ska verkligen försöka och göra mitt yttersta att träna mig igenom de 30 dagarna. Tycker att det roligaste just nu är att man inte vet vad som väntar i dagens träningspass. Då kan man inte redan innan såga övningarna. Kom igen nu, kämpa på!

2009-10-31 @ 12:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0