Lördag hela veckan

Den här veckan är sjukt skön. J är ledig från jobbet och vi har lördag hela veckan lång. Idag var vi iväg och inhandlade lite kläder till lillafröken och jag passade på att klippa av mig allt hår som jag sparat i fem(!!!) månader...

Fråga mig inte varför jag sparat ut mitt tidigare korta hår till en stor kalufs. Jag trodde på något sätt att jag skulle få till en ball förortsfrilla, men icke. Senaste veckan har jag retat mig något så ofantligt på den bångstyriga kalufsen och idag var det klippt.

Klev ut från frisören som korthårig förortsfarsa igen. Juniorette blev helt förskräckt då hon inte kände igen sin nyfriserade far... Men efter en stunds aklimatiserande så blev hon sig själv igen när hon insåg att hennes far bara klippt av sig sin man. Men jag säger då aldrig en chans i helvetet att jag sparar ut mitt hår igen. Nu är det kort och får förbli kort!

Kommentarer
Postat av: Berit

Hahaha! Vi får väl se om fem månader igen, småbarnsfarsan. ;-)

2009-10-28 @ 22:38:24
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Mathias

Neeej du skulle ha hållit ut och låtit det bli riktigt hårdrockslångt! ;-) Man ska passa på så länge man har håret kvar. Se bara på Brett Michaels, han har det inte lätt.

2009-10-29 @ 07:55:42
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Berit vi får väl se... :-)

Mathias: Har faktiskt haft långt hår en gång i tiden, mitten på 90-talet. Började väl som en grunge frisyr och slutade med hårdrockslångt... Det är nog preskiberat vid det här laget...

2009-10-29 @ 13:04:35
Postat av: Berit

Vi vill ha fotobevis från 90-talet!!!

2009-10-29 @ 14:58:51
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Jomenellerhur... Jag sa att denna synd var preskiberad...

2009-10-29 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0