PANIK!!!!!!!!

Jag har sett något som jag inte borde se. Jag har hört något jag inte borde höra...
Dessa sekunder i panik var de värsta i mitt liv.

Hjälp mig! Jag klöser ut mina ögon och sticker hål på trummhinnorna med en penna... Varför just jag???? Varför var jag tvungen att ha "Förkväll" på 4:an skvalandes i bakgrunden? Fadde var dessutom gäst i dag, min lycka var gjord...


Förövrigt ska jag och juniorette ta oss upp till öppna förskolan imorgon. Vete 17 hur de kommer att gå då jag varken har syn eller hörsel kvar i behåll...

Kommentarer
Postat av: Nic

Jag råkade på att se skiten idag. Är det det bästa de kan komma upp med, en polis som speeddejtar live på bästa sändningstid?!



Kul läsning i alla fall!

2009-10-22 @ 21:24:54
URL: http://fjantskallen.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Jag retar mig så otrooooligt mycket på programmet och på de urusla programledarna. Men på nått konstigt sätt måste jag ha på äckelprogramet i bakgrunden så jag kan störa mig på det... Är inte det sjukt?



Undrar hur snacket går på redaktionsmötena?

2009-10-22 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0