Förortens spel & tobak, part 2

Jaha, då har jag brutit mot det jag tidigare en gång lovade mig själv. Idag har jag varit på Förortens spel & tobak!
Jag gick dit med tunga steg då jag insåg att jag var tvungen att lämna in travet och inte skulle hinna till någon annat ATG ombud, tyvärr...

Ta mig faaan om inte servicen inte var lika urusel som förra gången. Vilka stolpskott till kioskexpediter.
När jag klv in i Förortens spel & tobak utspelade sig näsan samma scen som under mitt tidigare besök, till skillnad var att lokalen var knökfull av folk som ville lägga sina surt fövärvade pengar på lite lördagsglädje.

Kompis stod även idag och pratade med personalen som om lokalen var tom och de var sysslolösa, ÄRTHJÄRNOR!

Jag resonerar som så att en gång är ingen gång, blir nog bäst så... Aldrig en chans i helvetet att jag sätter min fot där igen!

Och för er som undrar om jag vann kan jag stolt berätta att jag fick 5 rätt påV75 och är nu 17 kronor rikare!

Kommentarer
Postat av: Berit

KAAATSCHING!!!

Vad ska du göra för pengarna?

Resa? Köpa ny bil? Renovera? Köpa spelbutiken?

Fasen vad avundsjuk jag är, jag vinner aldrig något!

2009-09-27 @ 21:55:52
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Bättre upp! Ska köpa en enkel biljett till Gnesta! Får förvisso lägga till lite pengar men det är det värt!

2009-09-27 @ 22:49:04
Postat av: Förortsfarsan

Kom på bättre tankar, köpte ett hemmabiosystem för pengarna...

2009-09-27 @ 23:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0