Så var man igång...

Se på mig, här är mitt nya jag... Mitt vältränade virituella jag...



Känns som jag förkastat Wii fit förtidigt. J har kört på i hundranittio, medan jag suttit på sidan om och sagt: Äh, det där är väl inge jobbigt... Ibland kom jag med några uppmuntrande hejjarop...

Jag har aldrig riktigt givigt mig hän och gått "all in". Jag körde mest balansövningar och sånt skit som inte var särskilt jobbigt. Men nu är det andra bullar...   



Nu är det "all in" som gäller för jag vill ju inte sluta som K-Fat...

Kommentarer
Postat av: Mathias

Mitt Wii Fit-pass har bestått av de flesta av muskelövningarna - ingen uppvärmning eller nervärmning dock (tyvärr). Som avslutning nån balansövning och body test. Jag har brukat försöka komma över 30-minuter så att grisen blir glad. Kör hårt, fortsätter du så här har du snart guldgrisen i en liten ask!



Saknar en del styrkeövningar i EA men det ska bli mer sånt i uppföljaren/fortsättningen.

2009-09-23 @ 19:34:14
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0