Besök av lillebror aka farbror stoj och stim

Lillebror kom över och hälsade på idag. Jag och juniorette tog oss en promenad i det strilande ösregnet för att möta honom vid bussen. Det uppskattades av lillebror, han hittar inte så bra här ute i skogen.

Dagen har varit full av lek och stoj, ibland är det skönt när någon annan står för stimmet och stojet. Jag själv har delvis suttit brevid som en betraktare. Det är en sådan batteriladdare när juniorette fyrar av sitt lyckligaste lyckoskrik följt av tjutande skratt. Jag tänker mig att lillebror var i behov av att få ladda sina batterier idag. Det har synts i ögonen på de båda att de stortrivs tillsammans. Jag själv blir bara varm i kroppen av att få dela med mig av mitt lyckobatteri till någonannan.








Kommentarer
Postat av: Berit

Ibland är man så trött och slutkörd att man bara vill lägga sig ner och dö en liten stund. Då fyrar Bobben av ett av sina underbara skratt, och vips så är all trötthet som bortblåst!

Hur gör de?

2009-08-26 @ 22:30:38
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Anonym

Är helt jäkla oförklarligt, typ som varför det alltid försvinner en, jag upprepar, en socka varje gång man tvättar...



Men det är så klockrent! Me like!

2009-08-26 @ 22:33:14
Postat av: Förortsfarsan

Jaha... ska man berätta vem man är oxå... glömde nog det i föregående inlägg...

2009-08-26 @ 22:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0