Det börjar arta sig

Nu känner jag mig halvklar med designen, lite kvar att göra men som sagt, det börjar arta sig...

Dagen har förflutit i makligt tempo. Skönt att ha J hemma igen efter tredagars veckan som gått. Har faktiskt känts riktigt skumt om dagarna när hon inte varit hemma. Vi har ju varit hemma tillsammans sen i början på juni. 

Ikväll ska vi slå på stort och titta på "nya" Lost säsongen. Vi hittade dvdboxen för 250kr på Åhlens, riktigt bra pris! Både jag och J är totalt inbitna på Lost. Jag missade när säsong 4 gick på tv i höstas, barn, sena tv nätter och jobb rimmade ganska illa...  Men nu är väntan slut och förväntningarna är skyhöga!



Tilläggskommentar ett par timmar senare...
Antiklimax är nog det rätta ordet... Döm av min förvåning när vi uppptäckte att vi redan sett säsong 4.... Det var 5an som gick i höstas. Jaja, Lostbitna som vi är så började vi se om säsong 4. Bra uppvärmining inan säsong 5 släpps på dvd.

Kommentarer
Postat av: Penny

Designen ser bra ut, men man saknar lite bilder bara =)

2009-08-17 @ 09:35:21
URL: http://pinuppa.webblogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Jag vet... Tänkte skriva ett inlägg igår om att jag suger på att lägga ut bilder förtillfället. Har haft båda kamerorna på laddning... Jag lovar att bättra mig! :-)



Tack för att du tog dig tid att kommentera. :-)

2009-08-17 @ 10:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0