I väntans tider

Juniorette sover sin skönhetssömn och jag och J har gått runt i huset likt en stor städorkan. Allt glänser och skiner som om det vore nytt igen. Skönt!

Vi väntar besök av mina gamla barndomskamrater med familjer i eftermiddag. Det är lite speciellt då vi nu sakta börjar hitta tillbaka till varandra efter ett par års tystnad. I ungdomsåren var vi som bröder, sen skiljdes vi åt då våra liv tog olika vändningar.

Jag gjorde ett aktivt val i mitten på de 20. Jag var klar med mitt förflutna och orkade inte älta fester som jag gått på under mina sena tonår... Vi levde i det förflutna.

Kanske var det en paus från varandra som behövdes?
Nu känns det bara så nice att ha börja att hitta tillbaka till mina bröder igen. Jag har saknat dom!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad skoj med en "återförening"! Det var jag med om förra veckan..Träffade en vän som jag inte sett på flera flera år. Vi umgicks dag som natt i ungdomens dar men sedan tappade vi kontakten..men nuså nu har funnit varandra igen o det hoppas jag ni oxå gör!



2009-08-16 @ 12:13:28
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Vi har alla möjligheter i världen att återförenas. Mycket är väl det att jag ändrat mig. Jag valde bort dom, men de har trogit funnits där för mig hela tiden. Det är vänner det!

2009-08-16 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0