Schhhhwwwup!!!! KAPAOW!

Så har man gjort det...Jag var ute med juiorette på tomten, hade henne på armen och vi småpratade och tittade på buskar och träd. Allt var frid och fröjd...

Vi kommer till en liten bergsknalle och jag tänker: Här får man nog vara försiktig det kan va ha...
Schhhhwwwup!!!!

Jag känner hur jagoch juniorette lyfter från marken, i slow motion hamnar vi i vågrätt läge... Hjärnan går på högvarv, skydda juniorette så hon inte slår sig...skydda juniorette så hon inte slår sig...skydda juniorette så hon inte slår sig...

KAPAOW!
Jag landar vågrätt med ryggen som krockkudde, juniorete tryggt i min famn, landar mjukt... Jag landade inte mjukt... Luften gick ur mig och en tiondel kändes som en minut. Hade juniorette gjort illa sig? Nope inga synliga skador, skönt...

Hade jag gjort illa mig?? och isåfall om jag gjort illa mig vad fan gör man då? Tänk om jag inte kan röra mig?
Jag reste sakta på mig och drog in luft i lungorna igen... H-vete vad ont i ryggen jag fick...

Alla mina delar satt kvar och kroppen fungerar något sånär som den gjort tidigare... Är bara så glad att inte juniorette fick ta del av smällen på det sätt jag gjorde...  

Det som inte dödar, härdar säger dom, men jag vete fan... Kommer bli hård som fan efter den här smällen...

Kommentarer
Postat av: Berit

Det värsta är att det egentligen bara är en tidsfråga, innan första vurpan med kotten kommer.

Än så länge har vi klarat oss, men som sagt - det är bara en tidsfråga.

2009-08-19 @ 20:19:06
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Är redan min andra fadäs... Är så glad att juniorette klarade sig denna gång. Hon blev nog lite skrämd när hon såg pappa pusta och stånka när han försökte ta sig upp. Har ordentligt ont i ryggen och vänster arm just nu. :-(



Er unge har ju redan käkat skit, det har inte vår...än...

2009-08-19 @ 20:35:17
Postat av: Berit

Man kan säga att det står 1-1 ;-)



Går det inte över i ryggen, kan jag starkt rekommendera att du tar och besöker en kiropraktor!

2009-08-20 @ 09:03:54
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0