Regntunga skyar

Idag har det varit en kalasdag!
Runt omkring oss har de stora svarta(med betoning på svarta) molnen tonat upp sig. Rakt upp, ovanför vårt lilla hus i skogen har det varit klarblått. Så otroligt nice, jag skarattade lite inombords då jag tänkte på de som befann sig under de svarta molnen... Det skulle jag inte ha gjort...



En timme senare brakade helvetet lös, åska, blixtar och spöregn... Det var bara till att stänga av datorn och tvn. Jag och juniortette fick gå in. Vi la oss istället på golvet i hennes rum och lekte med dockor. Det var riktigt nice det oxå, medan åskan mullrade och regnet smattrade mot fönstren. Pappaledighet is da shit!

Kommentarer
Postat av: Berit

Vad snygg den nya bloggen blev!

2009-08-13 @ 22:24:44
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Tack, men är ju inte klar än, har bara tagit till en standard så länge... Håller på att fnula ihop nått mer personligt,men det var inte det lättaste...

2009-08-13 @ 22:37:55
Postat av: Berit

Det är ett under att jag ens lyckas få ut mina inlägg, så för mig är din bloggdesign snygg.

Fattar knappt själv hur jag fick till min egen design...

2009-08-14 @ 21:10:32
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0