Vi vill också gå i flock!

Jag och juniorette tog en promenad till det lokala köpcentrumet. Från skogen till

civilisationen. Det blev ett litet wake up call för mig. Här ute i skogen lever jag och juniorette i vår lilla bubbla. Vi leker käkar, och bara chillar tillsammans under dagtid.



Men när jag kom upp i centrum så upptäckte jag andra människor med barnvagnar, allt för ofta mammor med sina barnvagnar och dessutom i flock... Då kände jag plötsligt ett sting av saknad, någon att ringa till under dagen, kommer  över på en fika etc. Lägg nu till i detta att jag bara varit hemma en knapp vecka själv med juniorette.

Jag anade att detta skulle ske, så jag har redan varit lite i framkant och frågat mig för på lite olika forum (antar att det är vägen att gå...) om det finns några andra peppalediga snubbar som skulle kunna tänka sig att hänga lite nu när man ändå är ledig. Men inte en käft har hört av sig... Det tycker jag är riktigt skumt... Jag antar att jag inte är ensam i denna situation... Men vad ska man göra?

Ska ta mig i kragen och masa mig iväg med juniorette till öppna förskolan någon dag och se om någon vill leka med oss...

Jag och juniorette vill också gå i flock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0