Näsan pekar söderut

Så, då var det mesta packat och klart!
Imorgon styr vi kosan söderöver och återkommer om ett par dagar. Internetandet blir det nog lite si och så med under julhelgen.

För övrigt vaknade juniorette upp vid 12 natten till idag, helt hysterisk! Det blev till att trösta och kolla på I drömmarnas trädgård mitt i natten. Så fort Macka Packa, Upsy Daisy, Igglepiggle och NinkeNonken dök upp så lugnade sig juniorette. Hon fick ett russin och sen satt jag, J och juniorette uppkrupna i soffan och mös framför I drömmarnas trädgård mitt i natten.

God jul på er om jag inte skriver nått innan dess!

Kommentarer
Postat av: Imres pappa

Iggle-Piggle is the shit! Imre gillar det där surrealistiska programmet han med. Tack och lov har jag inte behövt sitta uppe och se det mitt i natten.



God Jul!

2009-12-24 @ 11:40:41
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Berit

Hoppas ni har en riktigt härlig julhelg!

2009-12-26 @ 13:18:21
URL: http://kletskiten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0