Prylmani

Mitt måste ha begär har kommit över mig som en gigantisk våg över en solig sandstrand (poetiskt, ja jag vet...). Jag går förtillfället och väntar på att en superficklampa ska dyka upp i brevlådan.

Men nu kom plötsligt ett gigantiskt behov av en ny mobiltelefon från ingenstans...
Jag bara måste ha en Iphone!
Jag ringde givetvis Telia på direkten och kollade upp när mitt nuvarande abonemang går ut och om jag kan tänkas få förnya abonemanget men då med en Iphone.
Svaret kom som en kalldusch...
-Du får vänta tills i mars...

Aahhhh, här sitter jag nu ensam och övergiven av Telia och i ett sjukt behov av en Iphone...


Kommentarer
Postat av: Simpa

Du måste ha en iPhone! Jag har haft min i ett år nu, och är sjukt nöjd! Man tröttnar aldrig på den!



Hos Telia kan man förlänga sitt abonnemang tre månader innan bindningstiden går ut, bara så du vet :)

2009-12-08 @ 14:19:02
URL: http://blogg.simpa.se
Postat av: Förortsfarsan

I know... :-)

Har precis ringt dom och beklagat mig över mitt behov av en Iphone.

Ska ringa senare och kolla om dom kan tumma lite på sina regler om jag och J beställer varsin och signar upp oss på 24 månader...

2009-12-08 @ 14:28:43
Postat av: Anna

Dumma Telia!

2009-12-08 @ 19:33:07
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Imres pappa

Testat nån av HTC:s Androider då? Jag tar själv hellre en Android än en iPhone, men just nu har jag inget av dom... :-/ Du kan ju gå och testa en Hero när du nu har lite tid på dig.

2009-12-09 @ 08:27:16
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0