Trött i kroppen och två överaskningar

Det är strålande härligt att vara husägare. Det är även strålande härligt att snön äntligen har kommit. Det är mindre härligt att skotta uppfarten som är låååååång med en underdimensionerad snöskyffel...två dagar på raken...

Men, men det är smällar man får ta. Känns i kroppen att man chockat den med härligt kroppsarbete.

Idag kom det två härliga paket på posten.
Paket 1 - Min nya fina ficklampa, jäääääääää!!!!



paket 2 - Chokladkaka från Marabou, ett varuprov på en chokladkaka som kommer ut i vår med smaken Caramelized almonds & sea salt.



Innan jag smakade var jag ganska tveksam till smaksättningen men efter att ha smakat  så måste jag säga att det var en klar 4 på en skala 1-5.


Kommentarer
Postat av: FruP

Den smaksättningen låter VÄLDIGT GOTT!

2009-12-29 @ 11:39:45
URL: http://pretamarelo.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Som sagt, en 4 på en skala upp till 5. Vet faktiskt inte när den kommer i affärerna, men någonting att se fram mot!

Välkommen hit förresten!

2009-12-29 @ 23:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0