Bloggväggen!

Jag har gått in i bloggväggen. Min tanke med hela bloggen var att jag skulle uppdatera varje dag och vara flitig som en myra med inläggen. Alltid en färsk uppdatering vad som händer i mitt och juniorettes liv.

Men...

Det blev inte riktigt som jag tänkt mig eller jag vet inte riktigt vad jag hade tänkt mig. Just nu känns det iaf jävligt tungt att uppdatera varje dag. Jag har ju inget att skriva...och att skita i att skriva ett inlägg en dag kommer inte på fråga!

Ni får gott stå ut med mina krystade skitinlägg ett tag tills jag river ner den där eländiga bloggväggen....


Kommentarer
Postat av: Mathias

Ta't lugnt! Om du tänker att du måste måste MÅSTE blir det ju bara jobbigt. Det ska ju vara kul att göra saker också, eller har jag missat nåt? På jobbet "måste" man göra grejor men på fritiden - äh! :-)

2009-11-10 @ 08:52:52
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Anna

Nämen vad roligt! En farsa oxå! :-)

Känn ingen ytterligare bloggpress, men jag kommer garanterat tebax.

2009-11-10 @ 20:19:38
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Mathias: Det har ju blivit som ett måste, särskilt de kvällar då jag har noll inspiration. Men så är det väl alltid. Ska försöka hitta tillbaka till "flowet".



Anna: En förortsmorsa! Välkommen och på återseende. :-) Nu måste man ju leta efter en förortsunge också... :-)

2009-11-10 @ 22:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0