Dag 4 med EA Active

Shit asså! Igår ver det ledigt, men idag var det full fart igen med träningen. Ökade upp intensiteten till medium idag, easy var lite väl slött.

Dagens aktiviteter tog faktiskt musten ur mig, mycket hoppande och skuttande. Jumping lunge övningen var nog det jobbigaste jag gjort på bra länge...

Träningspasset tog ca 25 minuter och efter dessa minuter var jag faktiskt ganska slut (läs mådde illa och flåsade rejält...)

Jag är på väg mot mitt mål att bli en fit förortsfarsa igen!

Jääää!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Heja! Jump lunges är farliga grejor....

2009-11-02 @ 18:20:10
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Det känns i dag kan jag lova...

2009-11-03 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0