Jag är helt Lost!

Min dotter aka juniorette vet hur hon ska fira sin gamle far på just hans speciella dag!
Hon vet trots sin ringa ålder att hennes far är helt skogstokig i Tv-serien Lost. Att min dotter trots att hon bara är strax över året tar sig tid att tulta ut ur skogen och ner till affären på jakt efter den nya dvdboxen med Lost (säsong 5) är helt makalöst (och hur många veckopengar har hon inte sparat bara för att glädja sin gamle far?). Jag blir rörd till tårar...

Till er som inte sett eller bara tokdissat Lost så ber jag er att göra ett försök. Se hela säsong ett, sen är du biten!


Kommentarer
Postat av: Berit

Här blev vi jävligt oroliga, då Ove fick en whiskey för andra året i rad!

Jag trodde de hade skärpt legkontrollen på systemet, men tydligen inte. Det verkar vara fritt fram för vilken 16 månaders bebis som helst att handla starkvaror där.

2009-11-09 @ 15:37:22
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Vart är samhället på väg egentligen? Det var bättre förr...

2009-11-09 @ 21:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0