Konsten att hålla trycket

Varje gång jag går in på toaletten så har jag börjat att kolla in tryckmätaren på värmepannan. Jag måste ju ha stenkoll på om den håller trycket sen säkerhetsventilen byttes ut för typ två veckor sen.

Visst att man kan kolla till den en gång per dag, eller några gånger i veckan... Men jag kollar in den varje gång jag går in och möjligen ut från toaletten. Nu har det gått så lång att jag börjat att störa mig på mig själv just för att jag har fått en sån hangup på tryckmätaren.

Dessutom så har den behållt trycket sedan två veckor tillbaka, så allt är lugnt.... Men jag vet att nästa gång jag kliver in genom dörren så det första jag gör är att kolla in tryckmätaren...



Kommentarer
Postat av: Berit

Du vet väl att ett lågt tryck på toan kan vara det första symtomet på prostataproblem... Håll koll så slipper doktorn ta på sig handskarna;-)

2009-11-24 @ 22:01:28
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Vilken tur att jag har en mätare då.... :-)

2009-11-24 @ 22:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0