Det är kul nästan jämt...

Jag älskar att vara husägare. Vi har hunnnit med att ha vårat lilla hus i förorten i ett par månader nu... Livet leker och allt är bara såååå nice.... tills värmepannan gick åt h-vete... WHY MEEEEEE!!!?????

Nu är det inte så illa som det låter. Den tappar bara trycket i någorlunda fart och jag har lyckas lokalisera felet till en säkerhetsventil...hoppas jag...Om jag har fel så lär det finnas en stoooor pöl vatten någonstans...

Det blir till att ringa den lokale reparatören imorgonbitti...

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ouuuuuschh, den där typen av fel som kan kosta MYCKET pengar och man varken kan, får eller vill försöka fixa det själv. Hoppas det inte är så farligt!

2009-10-23 @ 08:26:05
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Ringde den lokale reparatören imorse. Kalaset kommer förhoppningsvis endast gå på typ 1500 kronor. Håller tummarna... :-)

2009-10-23 @ 17:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0