Sjukling

Inatt vaknade juniorette upp och betedde sig som en scen från Exorcisten. Hon gnydde till i sömnen, satte sig upp och började att kaskadspy... Stackars lilla fröken.

Fick upp henne ur sängen, hon var aldeles kokhet, helt galet! I med Alvedon och försöka lugna ner det lilla livet. Hon var helt slut och somnade ganska kort därpå. Jag å andra sidan låg nog vaken halva natten för att höra om hon andades.
Idag är juniorette genomförkyld men ingen feber, än så länge.

Till saken hör att jag just igår eftermiddag skröt för grannen hur frisk juniorette är. Jag måste nog lära mig att hålla käften!




En frisk juniorette!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Ibland undrar man om det inte är nån som hör en när man säger såna där saker. Jag har hört att de kallas för lönndvärgarna - men jag undrar om det inte är de som tar hand om småjävelskapet. Sånt här som att när man tänker trycka upp en dörr så ändrar de riktning på den så att man ska dra upp den istället, och tvärtom.



Hoppas hon kryar på sig snart!

2009-10-10 @ 19:46:53
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Här är det fullt ställ igen, skööönt! Var bra jävla orolig ett tag.



Jag är helt övertygad att någon hör en säga sånadär saker så det blir nog till att vara tyst när det gäller sjukdom och annat otyg. :-)

2009-10-11 @ 16:29:48
Postat av: Berit

Biiiiig misstake, men man lär sig aldrig!!!

Här har jag berättat för folk om hur bra Bobben sover om nätterna... det har vi nu fått äta upp i några nätter.

2009-10-11 @ 23:10:01
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Här har vi ganska okej nätter nu förtiden...(ajajaja kanske inte ska skriva det...) Men nattningarna är helt galna. Det skriks och grinas hysteriskt nu för tiden... :-(

2009-10-12 @ 13:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0