Titta hon käkar!

Så var dagen kommen, halleluja!
Kanske var det besöket i den lokala kyrkan som gjorde det. Juniorette har fått smak för mat igen! Idag har hon ätit för ett helt kompani. Jääää matvägran är över!

Vi har haft en toppendag idag, varit ute på promenader i det fina höstvädret och gåtränat fram och tillbaka på uppfarten. Juniorette har fått dille på att gå själv, hela tiden överallt. Fast det är kul, tror att hon släpper det krampaktiga greppet runt mina fingrar vilken dag som helst.

Idag stod hon upp själv i flera sekunder utan stöd. Hon var helt inne i tv:n och reklamen som var på den så hon märkte inte när jag släppte greppet om henne, vips så stod hon upp alldeles själv!

Här skulle det egentligen vara en bild... Men blogg.se är ruskigt slött idag så bilden får väl vänta till imorgon... Fan, när man äntligen ska lägga in en bild så funkar det inte... Det är sååå typiskt!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Härligt! Jag vet inte om det är nåt jag har missat eftersom jag inte hängt med från början eller om det bara har med min slarviga skumläsning att göra, men... hur gammal är Juniorette?



Imre höll förresten i sig i våra händer ungefär 4 månader och kunde gå själv säkert 2 av dom månaderna (han glömde ibland av sig). Man blir lite trött i ryggen. :-)

2009-10-09 @ 08:13:27
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Berit

Vad fantastiskt kul!



Hoppas att hon fortsätter med ätandet och att hon snart är igång och knatar på egen hand!

2009-10-09 @ 23:45:53
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Juniorette är 13 månader, hon fyllde 1 den 2 september.



Käkandet tuffar på som tåget. Konstigt, det var som att trycka på en knapp och så funkade det att käka precis som vanligt.

2009-10-10 @ 11:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0