Ändrade rutiner

Juniorette har ändrat om sina rutiner gällande sovstunderna på dagarna. Tidigare har hon sovit en gång på förmiddagen och en på eftermiddagen.

Sen några dagar tillbaka är det en tupplur mitt på dagen som gäller. Skönt tänkte jag och J då kanske hon sover bättre om nätterna. Visst, hon har somnat innan åtta på kvällen nu, tidigare var det halv nio som gällde.

Men på nätterna är det ett jäkla snurrande. Hon sover i sin säng fram till tolv - halv ett, sen är det vår säng som gäller. Men hur juniorette som är strax över halvmetern kan ta upp en säng som är typ tredubbelt så bred som hon är lång är mig oförståligt. Det snurras, sparkas, krafsas, dras ihåret. Vissa nätter är bättre andra sämre...

Det är väl dags att vänja av denna ovana att sova i vår säng, kan ju vara bra för J att få sova lite iaf nu när hon jobbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sov mer eller mindre alltid mittimellan mamma och pappa, vare sig de ville eller inte.. Sa de nej så grät och grät jag i timtals, till slut gav de upp. Tog många år innan dem lyckades vänja mig av med det.

2009-09-26 @ 13:06:09
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: E

Jag sov mer eller mindre alltid mittimellan mamma och pappa, vare sig de ville eller inte.. Sa de nej så grät och grät jag i timtals, till slut gav de upp. Tog många år innan dem lyckades vänja mig av med det.

2009-09-26 @ 13:06:39
URL: http://flodhastens.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Hej! Låter inte så hoppfullt, hoppas juniorette blir lättare att vänja av... :-)

2009-09-27 @ 18:25:26
Postat av: Förortsfarsan

Hej! Låter inte så hoppfullt, hoppas juniorette blir lättare att vänja av... :-)

2009-09-27 @ 18:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0