Höstmustasch

Så var hösten här på allvar, J fick skrapa rutorna på bilen imorsen innan hon for iväg. Min och juniorettes morgonpromenad görs numera iklädd jacka och varm tröja och juniorette har fått hoppa i åkpåsen för att hålla värmen.

J sa till mig innan jag blev pappaledig att hon uppmärksammade årstiderna mycket mer när hon gick hemma om dagarna och jag kan bara hålla med. Jag har iofs ett arbete där jag är ute mycket om dagarna, men jag kan väl inte påstå att jag uppmärksammar årstiderna mer än att det är varmt/kallt, snö/regn/sol... Ja, ni hajjar. Nu känns det mer att jag uppmärksammar och dessutom hinner njuta av förändringarna som sker ute, även om det börjar bli kallare. Hösten är riktigt riktigt nice! Kan ju bero på att vi har haft riktigt riktigt tur med vädret än så länge... :-)

Idag ska jag och kompis boka biljetter till Mustasch som kommer till Stockholm 17 oktober. Ska bli så nice och se dom live igen. Såg dom live för första gången förra året. En sjukt bra konsert, men den stora överraskningen var Lillasyster som var förband. Har alltid tyckt att Lok eller Lillasyster inte varit särskilt bra, men efter förra årets konsert så har jag ändrat åsikt. Dom var sjukt bra live!






Ser nu fram emot 17 oktober, ska se till att spara min truckermustasch tills dess...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0