Behov jag inte visste att jag hade...

Allt började med att jag letade efter en födelsedagspresent till lillebror. Han är ett stort fan av Fredagen den 13:e och ville därför ha en actionfigur av Jason att ställa i bokhyllan.

Som den snälla storebror jag är började jag luskamma nätet efter bästa pris på denna plastgubbe. Under denna jakt på Jason öppnades en helt ny värld för mig och jag började hitta saker jag aldrig trodde jag skulle behöva. Vad sägs om Johnny Cash, Lemmy Kilmister, Curt Cobain?

  

Är du inte helt övertalad ännu? 
Jag och J är helt råtorsk på tvserien Lost. Av en händelse råkade jag hitta Lostkaraktärerna som actionfigurer! 

     
Nu ska jag bara övertala J om behovet av prydnadsplastgubbar för flera hundra spänn som vi har här hemma! Desssutom måste operation prydnadsgubbeinköp även kombineras med operation
"vimåsteköpaennyväggfasthyllaförallanyaprydnadsplastgubbar"...

Du säger skit... Jag säger ett måste!

 


Kommentarer
Postat av: Berit

Hittar du en bild på Olof Mellberg, så kan jag inte annat än hålla med.

Lasse Kronér kan däremot få vara...

2009-09-03 @ 21:02:23
URL: http://kletskiten.wordpress.com
Postat av: Förortsfarsan

Har letat och letat men har inte hittat någon plastgubbe a´la Olof Mellberg. Kanske en blekfet Tomas Brolin skulle vara någonting?

2009-09-07 @ 10:46:29
Postat av: Loba

Jag vet redan nu att vi behöver 2 ex av Lemmy härhemma. En till mig och, eftersom jag inte skulle få leka med den ifred, en till älsklingen.



Hamnade hos dig i min nyfikna genomläsning av kandidaterna i Pappabloggstävlingen och blir nog kvar nosandes här.

Vilken härlig blogg du har!

2009-09-09 @ 00:33:00
URL: http://lobasliv.blogspot.com
Postat av: Förortsfarsan

Hej Loba, kul att du hittat hit och känn dig som hemma!



Lemmy är nog den coolaste av alla gubbar! Synd att plastgubbarna är så jäkla dyra... :-( Om du gillar honom så rekommenderar jag hans biografi White line fever. En bok som man inte kan lägga ifrån sig...

2009-09-09 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0