Åldersnojja?

Jag känner mig inte särskilt gammal, men...

-Är man fortfarande ung när man sitter och tittar på Minnenas television med Arne Weise och verkligen minns de program han visar?

-Är man fortfarande ung när det var 15 år sen man ryckte in i lumpen och det var dessutom obligatoriskt?

-Är man fortfarande ung när man kommer ihåg hur det var före mobiltelefonens tid?

- Är man fortfarande ung när man när man är inne på  femte året av att prenumerera på Allt om mat?

-Är man fortfarande ung när man kommer ihåg hur man stod och mimade till Abba på klassens timme?

Shit, undrar om jag börjar få åldersnojja?
Om tre månader kommer jag vara närmre 40 än 30.... Creeepy....




Junorette har käkat ordentligt idag. Vi serverade henne en burk spaghetti & köttfärssås och den gick ner... Det är det första ordentliga portionen med kött hon har käkat...ever!

Juniorette har även gått runt och låtit som en hund här hemma.
-Hur låter hunden frågar man.
-Hou hou svarar junoriorette
Sjukt gulligt!

Sen att hon kallar mig för mamma i tid och otid det är just nu någonting jag bortser ifrån... :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Svaret är nej, man är inte gammal då, man har bara mer erfarenheter...;-) Personligen känner jag ingen noja över åldern, bara ålderstecknen, haha!

2010-01-06 @ 10:19:47
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Mer erfarenheter, det var nått att suga på... :-)

2010-01-06 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0