Öppna förskolan

Jag är matt i kroppen och huvudet dunkar. Tänk vad en förmiddag på öppna förskolan kan göra med en. Vi promenerade upp till ÖF vid nio och gick därifrån strax efter elva. Juniorette var i turbospeed typ 1 timme och 50 minuter av tiden och shit va hon snackade med allt och alla.

Själv var jag nog lite avvaktande, spanade in läget lite. Det var jag och 17(!!) morsor med tillhörande barn, efter ett tag gled det in två pappor till, skönt. Det var lite tjatigt att bara lyssna till menssnack, barnafödande och  foglossning.

Kontentan av det hela att jag träffade en pappa som är ledig hela våren och vi styrde upp en dejt om en vecka på öppna. Helt kalas!

Imorgon är det dags att dra in till söder och träffa en kompis som också är hemma med sin dotter. Det blir nog att valla barnvagn på södershöjder och dricka Latte... Sweeeet!

Kommentarer
Postat av: Imres pappa

Bra jobbat!

2010-01-19 @ 19:47:33
URL: http://alltharforandrats.blogspot.com
Postat av: Anna

Du verkar verkligen vara en toppenpappa! Grattis förorten! :-)

2010-01-19 @ 20:13:38
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Tack, äntligen fick jag tummen ur! Men nu är det andra bullar, minst en gång i veckan får det bli.



Tack morsan! :-)

Jag försöker så gott jag kan!



Förövrigt måste jag ju säga till er båda att jag på sista tiden varit lite sunkig att kommentera i era bloggar. Men jag läser och lovar att bättra mig!



Må gott!

2010-01-19 @ 21:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0