Jo, jag är vid liv...

Det har varit tyst här hos mig under en längre tid. Orken och inspirationen har lyst med sin frånvaro. Då var det lika bra att ta ett par dagars timeout!

Nu är vi back in business!

Det har blivit en hel del pulkaåkning sista veckan, bilden nedan är från i torsdags då jag och juniorette blev insnöade. Vi kunde faktiskt knappt ta oss fram med pulka. Under natten hade det nämligen snöat och blåst en hel del, så snön låg i drivor och ingen plogbil så långt ögat nådde.



Men en liten pulkapromenad blev det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blev orolig där ett tag faktiskt...

Hoppas ni fått plogat nu då! :-)

2010-02-01 @ 07:55:33
URL: http://forortsmorsan.blogg.se/
Postat av: Förortsfarsan

Jag med, hade total oinspiration. Men nu känns allt skitbra. Behövde nog den där timeouten. :-)



...och plogat blev det, vilket resulterade i en 1½ meter hög snövall som blockerade infarten. Det var bara ge sig ut i kylan med spaden i högsta hugg så J kunde komma in med bilen.

2010-02-01 @ 09:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0